מרפאת פלדברג – טיפולי פוריות בארץ ובעולם

מרפאת פלדברג – טיפולי פוריות לאישה ולגבר בארץ ובעולם. אתכם לאורך כל הדרך.

מרפאת פלדברג הוקמה בשנת 1981 והיא מנוהלת ע”י פרופסור דב פלדברג.
פרופסור דב פלדברג הינו ממובילי רופאי הפריון והגינקולוגים במדינת ישראל.

פרופסור פלדברג פעיל בתחום ההפריה החוץ גופית בבית החולים לנשים ע”ש הלן שניידר במרכז רפואי רבין, קמפוס בילינסון, והמרכז של תחום פריון הגבר בבית החולים. כמו כן מבצע פרופסור פלדברג את כל מגוון הטיפולים במרכז הרפואי בהרצליה (HMC).
פרופסור פלדברג משמש בנוסף כסגן מנהל בית החולים לנשים ע”ש הלן שניידר וכמנהל היחידה לאשפוז יום-נשים בבית החולים.

המרפאה מתמחה בכל סוגי טיפולי הפוריות של האשה ושל הגבר ועיקר פעילותה הוא בתחום ההפריה החוץ גופית, בשילוב הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר כגון ICSI ו-IMSI, אשר מתבצעות במרכז הרפואי בהרצליה (HMC).

במקרים בהם יש צורך באבחון גנטי טרום-השרשתי (PGD) מכינה המרפאה את הזוגות לטיפולים אלו במסגרת בי”ח בילינסון או בקליניקות בחו”ל.

בתחום קביעת מין העובר פועלת המרפאה בשיתוף פעולה עם מעבדה העוסקת בהפרדת זרע זכרי מנקבי לצורך ביצוע תכנון המשפחה. בתחום פריון הגבר מתבצעת הכנת הגברים לניתוחי הפקת זרע מתוך האשכים (TESA/TESE). כמו כן קשורה המרפאה עם המעבדה של פרופסור בנימין ברטוב (“Sperma”) המבצעת תהליך חדשני ומתקדם ביותר של איתור תאי זרע בהגדלות גדולות במיוחד. פרופסור פלדברג מנהל מסלול של טיפולי פריון מתרומת ביצית ופונדקאות במרכז רפואי AltraVita במוסקבה, שהינו בין המרכזים המובילים בתחום באירופה.

המרפאה נמצאת בקשרי עבודה מחקריים ומקצועיים הדוקים עם המרכזים המובילים בעולם לפריון (ראו קטגוריית שיתופי פעולה בינלאומיים) ובמרפאה מטופלים פציינטים ישראליים ומכל רחבי העולם.

המרפאה מצטיינת ביחס אישי, מקצועי ובליווי צמוד לאורך כל תהליך הטיפול.

בין התחומים בהם מתמחה המרפאה: מעקב הריון, תרומת ביציות וטיפולי פוריות. המרפאה משרתת את תושבי הרצליה, איזור השרון והסביבה וכן מטופלים מכל רחבי הארץ.

כתובת מרפאה: בנין ב.ס.ר 4, מצדה 7, בני ברק

דוא”ל מרפאה: feldbergclinic@gmail.com

הסדרים עם כל הביטוחים הפרטיים והמושלמים של כל קופות החולים

לקוחות ממליצים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם